Majutustingimused

1 Mõisted

1.1. Majutusasutus-Uma Kuup (Koidula 6, Võru 65608)

1.2. Klient- uma Kuup külaliskorteri või -toa broneerija

2 Broneerimine ja maksmine

2.1. Klient saab tasuda arve saamisel ülekandega enne saabumist , kohapeal makseterminali kaudu või kohapeal sularahas. Kohapeal tasumine toimub sisseregistreerimisel.

2.2. Erandjuhtudel (nt. Kõrghooajal, soodustuse saamiseks vms.) võib majutusasutus broneerimiseks küsida ettemaksu 50-100% kogusummast. Ülejäänud tasutakse kohapeal sisseregistreerimisel kui pole muul viisil kokku lepitud.

2.3. Juhul, kui klient soovib pikendada oma kohalviibimisaega, tuleks sellest teatada vähemalt 2 tundi enne väljaregistreerimisaega.

Majutusasutus ei saa garanteerida vabade tubade, korteri olemasolu.

3 Sisse- ja väljaregistreerimine

3.1. Sisseregistreerimine toimub alates kella 14.00-st kui pole Kliendiga teisiti kokku lepitud.

3.2. Võtmed antakse Kliendile üle individuaalselt ja eelnevalt majutusasutuse kontaktide kaudu kokkulepitud ajal majutusasutuse aadressil Koidula 6, Võru 65608.

3.3. Külaliskorter või –tuba peaks olema Kliendi poolt vabastatud lahkumise päeval hiljemalt kell 12.00, kui pole eelnevalt teisiti kokku lepitud.

4 Majutuse hinnad

4.1. Kõik majutuse hinnad on välja toodudu majutusasutuse koduleheküljel www.uma.ee.

4.2. Kõik majutuse hinnad on toodud ühe korteri või toa ühe päeva majutuse eest.

4.3. Majutusasutus pakub erinevaid soodustusi püsiklientidele ja pikaajalistele broneerijatele,

Selleks tuleb pöörduda najutusasutuse poole.

4.4. Majutusasutusel on õigus hindu muuta.

4.5. Hinnad sisaldavad puhast voodipesu, käterätikuid, koristusteenust 1 kord nädalas,köögiinventariga varustatud ühisköögi kasutamise võimalust (v.a.saunaga korter,kus on oma köök),kõiki tarbimiskulusid mõistlikus ulatuses (vesi, kanalisatsioon,küte, elekter,prügivedu).

4.6. Auto parkimine on võimalik valvekaameraga varustatud majaesises parklas või majaga külgnevatel teedel.

4.7. Koristamine toimub enne sisseregistreerimist ja igal seitsmendal päeval kliendiga eelnevalt kokkulepitud ajal.

4.8.Kliendil on õigus tellida erakorralist koristusteenust ja voodipesu ning rätikute vahetust hinnaga 15€/ kord, samuti kasutada pesumasinat ja –kuivatit hinnaga 5€/kord.

4.9.Külaliskorter sisaldab köögimööblit koos tehnikaga (ahi, pliit, õhupuhasti, külmik, veekeetja, röster),

Lauanõusid, toiduvalmistamise riistu, telerit, mööblit, valgusteid. Korteris on sauna kasutamise võimalus.

5 Majutusettevõtte reeglid

5.1.Klient peab lahkudes võtme tagastama kas reptseptsiooni või spetsiaalsesse võtmekasti.

5.2.Kõik külaliskorterid ja –toad on suitsuvabad.Suitsetamine on lubatud selleks ettenähtud kohas majutusasutuse esisel hoovil. Kui klient suitsetab selleks mitte ettenähtud kohas, kohustub ta maksma trahvi 200 €.

5.3. Külaliskorteris ja –tubades ei või korraldada pidusid.

5.4. Lahkudes ei tohi kaasa võtta majutuasutusele kuuluvaid asju.

5.5. Majutusasutus ei vastuta Kliendi isiklike asjade kadumise eest. Tubadest ja korterist leitud esemetest teavitatakse Klienti e-posti või telefoni teel. Leitud asju säilitatakse maksimaalselt 3 kuud.

5.6. Kui Klient käitub agressivselt või lärmakalt teiste Klientide, naabrite või majutusasutuse töötajate suhtes, on Klient kohustatud maksma leppetrahvi 300 € ning hüvitama tekitatud kahjud.

5.7.Lemmikloomad on lubatud teatud tubades eelneval kokkuleppel ja lisatasu eest 7€/ööpäev.

5.8.Külaliskorterit või tuba tuleb kasutada heaperemehelikult, kasuatades säästlikult nii vett kui elektrienergiat.

5.9. Korteris või toas asuvate esemete kadumisest või nende kahjustamisest tuleb koheselt teavitada

Majutusasutust. Kui see on juhtunud Kliendi süül, siis Klient on selle eest vastutav ja on kohustatud kompenseerima tekitatud kahju vastavalt selle suurusele.

5.10 Majutusasutus ei vastuta temast mitte sõltuvate rikete ja avariide eest (nt.seadmete tehnilised rikked,häired kommunaalteenustega varustamisel jms.)

5.11 Majutusasutuse öörahu algab kell 23.00 ning kestab kuni 07.00

6 Tühistamine

6.1. Majutusettevõte ei ole vastutav halva ilma, haiguse, reisiplaanide muutumise või reisi hilinemise eest.

6.2. Klient on kohustatud tasuma broneeringu tühistamise eest alljärgnevalt:

6.2.1 Klient teatab broneeringu tühistamisest ette vähemalt 3 ööpäeva (72 tundi)-

Tühistamise tasu 0 €

6.2.2.Hilisema tühistamise korral – 1 öpäeva maksumus

6.2.3. Kliendi mitteilmumisel – kogu broneeringu maksumus